Asså vad i..?

Jag åt en pizza bit innan teatern, men när jag kom hem och satte mig vid datorn börajde jag må illa o så. Jätte trevligt... Så gick o tog en halvtimmes tupplur, somnade faktiskt bort. Kände att jag inte ville äta något i matväg, fast jag var hungrig, för det skulle ändå inte hållits nere. Så mamma började laga en fruktskål med kiwi, banan, vindruvor, mandarin och blåbär. Aaaw ^^ <3
 
Nu ska jag läsa min blogglista till slut, som består av nästan 40 bloggar! 37 eller nått sånt vart de jag räknade. Sedan ska jag fara o duscha och i bastun, och sedan tvätta löshåret för att få så fina före- o efterbilder tills imorgon ;) Ska försöka komma ihåg det imorgon bitti. Så hoppas jag inte försover mig! Har bestämt mig för att efter jag kommit från duschen går jag INTE in mera på datorn ikväll, så kanske gör nu ett tidsinställt inlägg men vi får se. Vill komma i tid i sängs inatt så.
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback