Have you ever seen the rain? jo de ha ja ;)

Sorry för dålig bloggning idag.

Idag vart skolan ganska tråkig, förutom att min skjorta i handarbete börjar närma sig sitt slut ;) Två gånger(4 lektioner) till tror jag räcker riktigt bra! Sedan ska jag, som sagt, piffa upp shortsen. Men nu tror jag att jag har bestämt mig hur de ska se ut ;)
 
Efter skolan kom Max hit en stund, och sedan träffade jag Wilma. Vi såg på 2 Fast 2 Furious och jag åt Ben&Jerry´s. Om nom nom! Sedan vart det Zumba pass och nu ska jag äta och läsa lite bloggar, vara på facebook och sådant.
 
 
Angående det förbaskade regnet, det är ju trevligt att de sköljer bort snön men så fort snön är borta vill jag bli av med regnet också. Sunshine in my heart!
 
 
 
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback