H&M

 
Jeans - H&M
Topp - H&M
Skjorta - H&M
Ringar - Gamla
 



Ser att du har en Canon. Vad för Canon är det? Själv har jag en Caon EOS 1100D och en Canon IXUS 201

Svar: Jag har också en Canon 1100D! ;) Skulle egentligen nu såhär i efter hand, vilja ha 600D för den har bättre autofokus, utfällbar skärm och lite bättre kvalité.. :P
Elin - Tjej I Stillbild

2013-04-23 // 22:14:56

Sv: utfällbar skärm, en sådan skulle jag med vilja ha på min. Jag hade det på min förra kamera, men den var helt kass istället. Alltså inte skärmen, utan själva kameran i sig.

Mvh Josephine med Aspergers Syndrom

Svar: Hahha just så :/
Elin - Tjej I Stillbild

2013-04-24 // 10:04:25

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback