In Her Shoes

Har fixat lite bilder och sådant, mamma är ute på länk och nu ska jag kasta mig i sängen och se på In Her Shoes! Efteråt blir det laxsmörgås till middag. Om nom nom.. Ska sedan försöka fixa tidsinställda till helgen, eftersom jag knappt kommer vara hemma så tror inte jag kan göra annat som mobilblogga!
 
Ge mig tips på tidsinställda inlägg!
Kläd collage?
Tema inlägg? Vad för tema?
Saker i mitt hem?
Tags?
Vad vill ni läsa??
 




Om du vill så kan vi säkert fixa en video på veckoslute???? :D Vi kan laga två!? en till din blogg och en till min :D
Va tkr du? Vi kan ju göra någo speciellt xD
Du e ju övernatt :P Vi kan laga vlogg på fredagen!

Svar: EXCELLENT IDEA!!! ;) <3
Elin - Tjej I Stillbild

2013-04-22 // 18:43:59

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback