Körsbär och ananas

Nu är jag hemkommen från tjejkvällen! Vart riktigt roligt.
Felicia och jag for dit till 17 som vanligt, så är ingen där. JAHAS.. Så checkar vi Ronjas facebook där det står att den är först klockan 18 idag. Så satt vi där då o hade lite skoj :) 17:30 kommer Hulda dit, så vi pratar lite o sånt. 20 minuter senare kommer Ann och till sist kommer en annan tjej, för Ronja vart på nån utbildning.
Vi såg på The Hangover, lackade naglar, ansiktshudvård(jag skippade det) och allt skoj ^^
 
Nu blir det bloggläsning och sedan ska jag läsa på hissan ^^ Puss hej! <3
 
 
 



söta naglar!

Svar: Tack!(:
Elin - Tjej I Stillbild

2013-04-05 // 15:16:39

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback