Min kamera utrustning

Jag har ju inte precis någon "proffsutrustning" och inte är jag så bra på att fota heller, men tänkte att jag ändå kunde visa er vad jag har :)
 
Canon EOS 1100D ca 400€
Helt bra kamera :) Bra kvalité på bilderna(om man inte fotar med dåligt ljus, som jag ofta lyckas med). Det jag saknar med den är en utfällbar skärm dock. 
 
Canon 18-55 IS II
Standard objektivet, som följer med. Helt bra objektiv för att vara första objektivet.
 
Canon 55-250 IS II ca 300€
Långt objektiv, väldigt bra kvalité!
 
Kameraväska KATA ca 40€
Helt OK väska, ryms just och just 50-250 objektivet. Bra om man ska ut och fotografera och endast behöver ett objektiv.
 
Kameraväska Canon 10 EG Deluxe ca 85€
Ryms massor av saker. Bra för förvaring och "long distance travelling". Justerbara fack.




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback