My Sister's Keeper

Har kommit hem från skolan :) I hussan planerar vi ett "kak kalas" typ, där vi bjuder in kanske två lärare eller nått.. Tror att det hörs till läroplanen.
Nu ska jag se på My Sister's Keeper tillsammans med två underbara killar, Ben och Jerry. Men ni alla som inte sett filmen, ni måste se den! Den är grymt bra och vacker, men också sorglig. Rekomenderar starkt!
 
 
Skådisarna är också alla väldigt vackra! Fast unga killen ser helt konstig ut på denna bild, men annors e han nog snygg ;) hehhe. Men där är ju också Cameron Diaz som i min åsikt är väldigt vacker, döttrarna är underbart fina <3
 
 



» Camu

Haha. Jag pirrar VARJE gång jag ser den :') :( <3

Svar: Hahhah jag också :') :(
Elin - Tjej I Stillbild

2013-04-17 // 14:09:36

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback