När jag var liten...

...ville jag bli dagistant!
 
Min dröm var att bli dagistant, få hålla på med pärlplattor o läsa sagor o leka med dom. Det var min dröm ända till sexan, för sedan vart jag barnvakt 1½ vecka till två barn. Sedan insåg jag att jag inte skulle riktigt gilla så värst bra att vara en dagistant ändå :P
 
När jag gick på sjuan ville jag bli frisör...
...men efter att jag hade fixat lite med hår insåg jag hur SKITRÄDD jag är för att förstöra ett hår, och att det inte är något jag heller brinner för.
 
Så nu står jag här, ingen aning om vad jag vill med livet, och om ca 10 månader ska ansökan till en skola in! Blir ju PSG(gymnasie i Pargas) om jag inte vet vilken yrkesskola jag vill till. Men skulle faktiskt vara skoj med en yrkis utbildning. Fast skaffar jag studenthatten så är jag och Tove dom enda i hela släkten så skulle ändå inte vara så dumt ;)
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback