Say It Right

Skolan gick väll helt bra, hade tre(väll..??) timmar Ingrid och sedan en timme Maria eftersom Jeanette var sjuk(två första timmarna) och Haje var upptagen med en random sak(fjärde timmen) så blev lite annorlunda schema. I handarbete börjar jag snart bli färdig med min skjorta/väst! Ska sy in lite och sy knappar, och sy fast kragen :) Hoppas att den blir lyckad. Efter det ska jag då fixa upp två par shorts o sy ett dynvar:) Borde snart bli färdig med sockan.... Hehhe oops..
 
Wilma har vart här en stund och snart Zumba!:)
 
 



» Heidi

2 timmar ingrid o 2 timmar maria :D

Svar: Ai jaha?? XD
Elin - Tjej I Stillbild

2013-04-08 // 15:14:42

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback