Två av dagens inköp

Nu har jag kommit hem från Åbo! Det var skit skoj, och fick hem mig en hel del saker. Nu ska jag bara slänga in mig i duschen, paketera Wilmas födelsedags present och sedan iväg till Wilma! :) Ikväll blir det jag, Wilma, Ben och Jerry och någon film o kanske ett par avsnitt av Death Note.
 
Två av dagens inköp är:
  • nya hörluror, eftersom pappa vägrar erkänna att han tappat bort mina(så han köpter dem inte till mig -.-). Dom är exakt likadana som tidigare, fast nu tog jag annan färg :) Märket Philips, köpt på Tarjoustalo
  • en stor kortlek. Såg den inne på Tiger och bara måste köpa den! Ynka 2€ :D
 



sv: Åh det kan jag absolut göra! :D

Svar: Ååh vad skoj! :)
Elin - Tjej I Stillbild

2013-04-27 // 21:41:14

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback