Två månader

Om två månader ska jag till frissan(inför konfirmationen då) och skulle vilja skaffa ombré/dip dye eller nått annat trevligt men har ju så förbaskat kort hår! För till sommaren så kommer jag inte använda frölängningarna längre så jag tror dom blir i lådan om senast 1½ månad(men vem vet, kanske redan imorn ;D. Ni fattar min "point" väll?). Skulle vilja ha ett speciellare/ovanligare/icke-standard- hår men vet inte precis hur.
 
Går det med ombré/dip dye på mitt korta hår eller har ni några andra bra idéer? En glad färg i "pannluggen"? Blått hår? Pottfrilla?? Hahha ^^
 
KOMMENTERA HÄR UNDER INLÄGGET!
|
|
|
|
V
 
 
 
 



Tycker du seriöst det inte börjar bli lite använt redan?
Jag menar, jag skaffade dipdye i höstas och nu testar alla det osvosv. När Nagu är så litet är nya saker inte särskilt nya länge. Heller inte speciella om andra har det.. Satsa på att köra något eget istället!! Dessutom har du ju inte spikrakt hår av dej självt!? Personligen tycker jag inte att dipdye passar i halvruffsigt/ojämnt hår! Men det är ju då bara MIN åsikt. :)

Svar: Men asså om ja sku skaffa någo sånt sku ja ju platta de :9 Men alltså ja vill int ha bara brunt hår o ja vet int vad ja ska göra liksom... Vad kan ja göra me mitt hår då? Lite tips kanske??(:Btw, "och nu testar alla det". Vem om man får fråga?? ^^
Elin - Tjej I Stillbild

2013-04-06 // 19:47:44
» Ann

Tycker du ska laga någon typ lite ljusare och somrigare färg, eller ha mörkbrunt med blonda slingor, de e skitsnyggt på vissa med ungefär axellångt hår :) själv färgar jag ljusbrunt om två veckor för tyckte det passar bättre än mörkt till sommaren :) att laga någon färggrann färg är ju helt kul till sommaren men köp då colormask så det hålls den färgen :) ★

Svar: Nå, jag vill int ha ljust hår så kanske då mörkt med slingor :) o color mask it is om de blir en färggrann färg ;)
Elin - Tjej I Stillbild

2013-04-06 // 21:01:01

Lugg! Definitivt lugg!!! Kollade genom äldre foton på din insta. Sjukt fint med rakt avklippt lugg. Sen, om du blir galen, rakar du bort alltihopa!!! :)
Som jag sa, det räcker med få för att vara enough! Ja Emmy testade ju det före hon färgade och Anna...

2013-04-06 // 22:56:28

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback