Väljer skor

Tänker nog inte beställa från bloppisarna pga mitt penga sparande, men eftersom mina Converse snart borde "begravas och vila i frid" så ska jag beställa hem ett par skor, men blir inte Converse denna gång, men i samma stil. Kan inte bestämma mig mellan dessa tre! Nästan samma pris på alla, och helt underbart snygga! Snälla hjälp mig bestämma mig! Kan skriva i ett annat inlägg vartifrån de e och hur jag hittade dem(en sjukt bra sida som kan hjälpa er).
 
Vilken av dessa tre är snyggast?
 
1
 
2. 
3.
 
 



» Max

Ettan eller tvåan :)

2013-04-01 // 15:48:32
» a

Jag tycker 1 eller 3. Kanske 1 är bäst eftersom 3 är ganska så glänsig på sidorrna ;)

2013-04-01 // 15:58:11

2:an

Svar: Den blev de iaf ^^
Elin - Tjej I Stillbild

2013-04-01 // 16:22:59

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback