10 saker du kanske inte visste om mig

1. Jag har komplex för min tandställning(heter de så??)
Eftersom jag behöver special tandborstar så har jag en random resetanfborste. Oftar händer de att folk frågar mig vad fasen det där e? Förr had jag en super random spec. tandb. O alltid när folk såg den blev dom helt "WTF"... 
P.g.a. Tandställningen hatar jag mitt smile. Tycker annors de e rätt så gulligt men tandställningen förstör det. Fast det är mycket bättre i verkligheten. Om jag smilar framför en kamera så t.ställningen syns ser de ut som en hel svart mun(om man int använder blixt från en viss vinkel)..
I seriously don't like it. O joo jag vet, folk har mycket större problem, men jag skäms ändå över den.
 
 
2. Jag tänker inte berätta om det e mammas elr pappas sambo, men en av dem tycker jag om på utsidan(alltså min utsida) men när det kommer till vad jag innerst inne tycker vill jag bara ha ut den ut ur mitt liv... 
 
3. Finns stora chanser till att jag får hjärtproblem och Alzeimers(stavning?) när jag passerar 50år. Och om jag inte sköter om min vikt, alltså om jag blir överviktig, har jag garanterat diabetes.....
 
4. Jag älskar tecknade filmer ^^ Speciellt Lejonkungen <3
 
5. Innan jag flyttade till Nagu lyssnade jag för det mesta på country, var mina favvisar.  Nu e dom fortfarande bra men inte mina favoriter. Artister som John Fogerty, Johnny Cash o.s.v. Dolly Parton o Carlene Carter älskar jag dock fortfarande. 
 
6. This is going to be awkward... Jag pussade första killen på ettan. O samma kille hade visat snopp o rumpa på dagis.....  Killen flyttade dock till Jakobsstad på sommarlovet mellan ettan och tvåan. Never saw him again. :) 
 
 
7. Hahha, jag skäms över pappa. Han förlorade en av skärgårdens finaste holmar i skilsmässa --- Man gifter sig inte när man e 20!
 
8. Max och jag har varit tillsammans i 9mån och 2v. <3 Elr 15dagar .... Dock har jag hört lite random, gamla, privata, planer av Max ^^ Hehheh. (Detta betyder att om 13dagar kmr de va 1år se  fammo lämnade världen......) Elr e inte säker på dagarna exakt men orkar inte räkna
 
9. Jag känner mig som ett ensambarn. Eftersom de e 8år skillnad mellan oss så "flyttade" Benny hemmifrån när jag gick på trean, eftersom han bodde i "elevhem" när han gick i Axxell yrkis. Distance between Houtskär and Pargas, you know. Han var hemma på helgerna men då var han mest med vänner. Efter det, när jag gick på sexan tog han värnplikt i Dragsvik och sedan, halvår före vi flyttade till Nagu, flyttade han ut till egen lägenhet. Jag har alltså inte bott med honom ordentligt sedan jag var 8. Så jag e lite som ett ensambarn. Fast jag har minnen från tiderna när jag var så liten att han lekte med mig <3
 
10. Jag har varit stort Hello Kitty fan xD Köpte massor med HK saker, stickers, väskor, pennor, allt möjligt xD Om nån frågad vad jag gillade var det Sähly och Hello Kitty xD Hehhe.
 
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback