Bye bye!

Har just stigit upp(klockan är 06:13 FINSK/LOKAL tid). Trött som faaaaan. Kvart före sju drar jag och mamma ner till hamnen, bussen kommer då. Sedan blir det att åka till Pargas och byta buss(så gjorde vi förra året iaf). Det borde va en större snyggare buss som vi byter till :) Sedan ska vi skida i typ 6h. Fast där i mitten ska vi ju äta nog.
Nu ska jag börja klä på mig.
Har lagt in några tidsinställda inlägg tills idag eftersom jag inte kommer kunna uppdatera över huvud taget. KANSKE det finns en chans att jag kan slänga in ett mobilinlägg i backen eller när vi äter eller nått, men jag kan inget lova.
 
Ha en bra dag! :)
 
Här ska vi skida! :) 
 
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback