Färdig för idag, nu slappna av ^^

(I förra inlägget skrev jag ear muff XD skulle nog stå ear cuff...)
 
Så nu har jag kommit hem, skulle vi varit 20min snabbare skulle vi hunnit med 16:30 bussen :P Men vi hann som sagt inte med den, så fick sitta o ha tråkigt i evigheter o kolla runt i lite butiker. Blev att åka med sista bussen 18:20 istället. 
Imorgon sticker jag till Max <3 Typ kvart före tre? Vet inte när på torsdag jag kommer hem :) Men har då lagt in tidsinställda åt er för jag vill inte känna stress för att jag inte bloggar så! :)
 
Här kommer system bilder o sedan bilderna ni redan sett :)
 
Armé byxor, så jävla nöjd över de köpet ^^ (Lindex, ca 20€)
  
 
Orange blus, så himla skön! :) New York City. (Cubus, ca 20€)
 
Dödskalle blus, älskar den :) (H&M, ca 13€)
 
 
Svart T-skjorta, ganska lös o tunn :) Snygg med armé byxorna ^^ (Cubus, ca 10€)
 
Armband, har länge velat ha sån o nu har jag! :) (Cubus, ca 7€)
 
Örhängen, tycker dom e ganska snygga ^^ (Lindex, ca 5€)
 
 
Örhänge/smycke(Ear Cuff), fick som alla hjärtans dag present av Wilma :) DIGGAR(fick välja själv). ^^ (Glitter, ca 6€)
 
 
Ansiktsmasker, dom e superbra! Har testat den gröna(Lime) förut, med Wilma i Houtskär kanske ni minns? Den orange(a)(Appelsin tror jag) är annorlunda, det är peeling. Har testat såna förut men inte denna. (H&M, ca 2€ tror jag)




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback