Funderat

Har funderat lite på design bytet, tror nog att jag väljer en färdig. Man kan väll byta header ändååå?? Väll? :D Hahhha *dumbass*
Isåfall blir de en färdig design och sedan gör man egen header o såå :D Vet bara inte vad jag ska ha för header. Egna foton? Mig? Text? Antagligen någo foton men e inte säker :)
 
I skolan var det ganska chill, först matte. Sedan blev det tre timmar med Ingrid :) Med henne såg vi på timmar på en film om Martin Luther. Har dock sett den förr. Sedan vart de mat och sen hussa :D Nom nom.
 
Efter skolan kom Wilma till mig. Lackade min naglar, blev väll OK? Så hade vi skitkul som alltid ;D
 
Snoopy e precis som Tusse, världens smästa fotomodell ;P Lyckades ändå knäppa av nån bild på honom. Fast ljuset va dåligt, min lampa i rummet e skit, så bilderna blev rätt så grötiga..
 
 
 



guuuud va fina naglaaar<3

Svar: Hahha, taack :) <3
Elin - Tjej I Stillbild

2013-02-27 // 17:24:36

Vilka fina naglar. :)

Svar: Tack! :)
Elin - Tjej I Stillbild

2013-02-28 // 23:22:44

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback