Happy girl ^^

Har skrivit färdigt halva projektet och då har jag endast jobbat i kanske ett par timmar!!?? WOOP WOOOP <3
Kanske skriver färdigt idag? Vet inte. Men när jag skrivit färdigt(för idag?) har jag ännu läxor, brukar normalt göra dom i skolan, men nu har jag för helvete två sidigt papper!! I FINSKA!!! GOTTA DOO!!
 
Har också hjälpt Anna att upload(a) sitt geografi projekt, hon har legat hemma sjuk och visste inte hur hon skulle göra. Hennes Internet vägra fungera och sedan lade vi på för att vänta. Det började funka så ringde hon mig och så försvann det igen. Sedan lista vi ut att det var att hon pratade i telefon som fick de att sluta fungera ^^ 
 
Imorgon ska jag skriva hissa projektet färdigt ifall det inte blivit färdigt. När mamma kommer hem blir det att fara ut och skida, can't wait!! Alltså ärligt talat ^^ Vill verkligen.
På måndag blir det också att fara upp till Sappee. Vill ha mes systemen, skulle bli skitfina bilder!! Men jaa, har ingenstans att förvara den och INTE EN CHANS att jag skidar slalom med en systemkamera runt mig -_- :'( Men tänker i alla fall ha med min digitala och så hoppas vi att det blir lite bilder :) Från backen, från cafét, från bussen kanske?
 
Har blivit så dåligt med bilder på sistone :(
 
Här kommer en av de sämsta låtarna jag hört.. Men de e slalom så ^^
 
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback