I know my mouth too well

Ibland säger jag saker och 2s senare ångrar jag verkligen det. Man skämmer ju verkligen ut sig :D Sedan så kan jag göra nått som jag också ångrar 2s senare. Ooopsie.. :P
 
Hahha, som ni kanske märkt från tidigare så orkar jag inte med samma design länge.. Fast det är hur snyggt som helst så vill jag byta ofta :D Så jaaa, blir att utmana stilmallerna nån dag! = I'm so fucked.
Hahha, men alltså det enda som behöver ändras e ju header, profil, bakgrund, textfärger och kanske "fallande hjärtanen" till nått annat. Booorde inte vara så svårt?? Fast måste prata lite med dig Camilla, om det ;D Vet ju på de sättet hur man gör men.




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback