Jag e körd..

Skolan var helt normal, fast man skulle klä sig i något rött eller rosa. Kan ni gissa vad jag lade på? Jo, min röda Ziperall ^^ Camilla tog på sin rosa Ziperall, Kreetta en ros-vit randig OnePiece. Så jag var inte riktigt ensam ^^
 
De två sista lektionerna så hade vi tema, lekar och frågesporter. Min grupp van MusaVisan ^^ Det var då att halva gruppen tittar bort från smartboarden och halva gruppen tittar på den. På smartboarden kommer det upp ett namn på ett band och så skulle man förklara till dom som inte kan se. Och vice versa ^^ Där fanns JEDWARD <3 Och sedan lite annat som Kiss, Justin Bieber, Greenday, Metallica, Magnus Uggla, Lordi, Apan Anders.. Lite av allt!
 
Nu har jag haft piano och Max har varit här. Fick blommor ^^ <3 My Lovely Boyfriend <3
 
Nu blir det att ta de lugnt(egentligen stressa över att hitta information till historia, men det låter bättre med lugnt ^^) Sedan blir det tjejkväll på Lyan! Spa och sånt :) Mmmm.. Och så tror jag att vi ska ha någo "romantiska filmer" också?? E int säker.
 
Imorgon blir det gymnastik i skolan och sedan dra ut och skida med mamma. På lördag blir det att fara på loppis, sälja och kanske t.o.m. köpa. Man vet aldrig. På söndag blir de ut o skida igen. :)
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback