Kissie drama

Hahha, sitter o läser skvallerbloggarna. Fast detta är en "skvallerblogg" som bara tar copy paste av hennes inlägg där de finns skit hon skrivit.
 
Kissie tycker Blondinbella är ÖVERVIKTIGT. Snälla! Hon e inte överviktig, bara större. Kissie verkar tro tror att hon e så jävla perfekt -_-
 
Vad tycker ni? E Blondinbella överviktig?
 
Update: nu menar jag inte klassificiering, utan så där farlig o äckligt överdrivet som Kissie pratar om!



» Camu

Det beror ju på hur man ser på saken. Ja, hennes BMI är över 26 vilket betyder att hon är "överviktig" men det beror ju på i vilket sammanhang man använder det. Jag tycker hon är en fin kvinna med kvinnliga kurvor och former. Punkt slut.

Svar: Tycker oxå hon e fin :) Men sen e de ju skillnad på MBI överviktighet, o sen vad som egentligen e paha. Enligt mig iaf! Tycker hon verkar som fullt frisk kvinna med lite mull, hur fint e int de! :)
Elin - Tjej I Stillbild

2013-02-23 // 22:41:09
» Camu

Nå har men ett BMI över 30 är det dags att börja banta. Pga. risker för hjärt och andra sjukdomar. Men nej, jag se henne inte som en överviktig kvinna :)

Svar: Jepp, true shit..Inte jag heller :)
Elin - Tjej I Stillbild

2013-02-24 // 10:54:53

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback