Konfirmationen

Sitter och desginar konfrimationskort på Word. Såklart tänker jag nog scrappa dom, fast texten kommer från datorn. :) VI har redan bestämt vem som ska få komma, snart blir det att fara till Åbo o shoppa lite material(blommor, papper o.s.v.). Så blir det att laga dom och sedan skickas iväg.
Sedan blir det väll att fara in till Åbo och skaffa klänning och skor!? :) <3
 
Har kanske itne uppdaterat lika mycket som vanligt men det är eftersom jag lagt in lite inlägg till helgen! Kommer nog antagligen kunna blogga riktigt som normal på fredag och söndag, men på lördag är de ju fest så :P Förresten Linni, kommer du vara där på seglarbal?? :) Eller blir jag ensam..??
 

Kortinspiration...

 
 
 



nää tyvärr...;(tror int de... blöö...

Svar: Höh okei :/ Men vi syns nån annan gång ;)
Elin - Tjej I Stillbild

2013-02-22 // 08:11:59

du kan ju komma hit nångång åxå om du vill ;)

Svar: Kanske de jo ;) Låter bra :)
Elin - Tjej I Stillbild

2013-02-22 // 16:21:44

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback