Packat. CHECK

Förlåt att jag inte uppdaterat idag, om ni vill ha förklaring har jag varit hos Wilma ;) Packat hennes väska. Hon kommer ju till Houtskär i helgen!!
Älskling är sjuk :( Har varit typ hela veckan :'( KRYA!! <3 <3
 
Jag har också oackat min egna väska, lagat läxor och nu blir de film. Antagligen. Jobbig situation här hemma nu... Jävla fån...  Geografi projektet är färdigt nu, äntligen! :) I helgen ska jag, med Wilma, börja med hissa projektet. Ska vara in på torsdag... FUUUUCK... Vet iallafall vad jag ska göra hela veckan.
 
I Houtskär kommer vi på fredag beställa pizza från Peelåns, I LOVE IT <3 Sedan kanske vi far och fota? På lördag kommer vi äta tortillas, och så blir det spa dag ^^ Kanske fotar den dagen istället? Vi får se, beror på om det är mörkt när vi kommer på fredag eller inte. På söndag blir det att fara hem, vet inte vad vi kommer att äta heller.
Och så ska jag försöka övertala pappa att vi ska få köra fyrhjuling på vägarna! I somras fick vi inte för att de åker för mycket bilar på vägarna så vi fick vara på åkrar, men nu är de ju meters snö så vi kaaaaaaanske får åka på vägarna.. Annars får de bara vänta till sommaren!
 
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback