Projekt på gång..

Kommer uppdatera kanske lite mindre nu denna vecka eftersom jag har fullt program och man tänker på att jag ska skriva mitt hissa projekt!
Fast det är rätt så skönt att jag har Monaco projektet färdigt och "inlämnat". Idag ville jag nästan skita i hissa projektet, inte skriva det och få underkänt XD Men jaaa, DE ser inte så bra ut på betyget, man sku få en massa skit för de, skulle de vara ens värt de? O jaa, C'mon! Man gör int så XD Hehhe.
Men är på god väg.
 
Försöker skriva lite tidsinställda inlägg på kvällarna till dagen, skönt att ha inlägg i förväg, man behöver inte ta någon stress att HERREGUUD JAG HAR INT SKRIVI PÅ HELA DAGEN!! Hehhe, ni bloggare vet säkert känslan? ^^ Happens sometimes..




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback