Stressigt värre

Förlåt att jag inte uppdaterat idag nästan alls, har varit stressig dag. Wilma och jag blev fördröjda en halv timme kvar i hussan. Vår mat hade tagit lite väl länge så vi blev tvugna att diska och städa undan efter skoltid :P Huups. Sedan blev de att dra till butiken! Efter det började jag laga alla hjärtans dag- kort till Max och Wilma. Önskar att båda blivit lika fina men blev inte lika nöjd med den ena. Men det är en hemlis! Hehhe...
Halvtimme efter att jag börjat med det kom Danne. Och Jakob. Så blev det lite "fördröjningar" i det eftersom det gick långsamt. Sedan for jag ut med mamma, vi skidda lite på 6km. Riktigt skönt!! <3 Kommer kännas i musklerna på fredag! När jag kom hem blev det mat och sedan göra färdigt kortena och förbereda "presenterna". Sedan lagade jag, med mamma, transportburen för vandrande pinnar i ordning för imorgon blir det att ge fyra stycken till första klassisterna ^^ Skönta att bli av med några. Nu har vi "bara 8". Vi har gett bort åtta stycken på två-tre veckor och nu har man fortfarande åtta XD Och Amy o Anna far till Alperna på sportlovet så blir kanske att ta hand om dom också -_- Men jaa :) Sen blev de duschen, sköönt. Sedan blev det, surprise surprise, LÄXLÄSNING!! DET var länge sedan ^^ Fast har inte läst på provet... OH FUUCKK.
 
Borde också skriva på projektet men jaa.. Har skrivit knappa tre sidor, så imorgon när jag kommer hem från pianon(efter att Max farit, eller han kanse blir tvungen att hjälpa mig) måst jag fortsätta skriva. MÅST hitta information, C'mon!! Annars får jag typ 6 i det om jag har så här "lite". Det är en essä(viktigare och större som uppsats, essay på engelsa) så.. Pretty important.. Det är kanske t.o.m. en av de "viktigaste" texterna vi kommer skriva i högstadiet? Men sedan är det ju inte det viktigaste ämnet så det är inte så big deal..



» Max

de finns inte mindre viktiga ämnen i skolan :D bara såna man kommer att ha mindre nytta av efter skolan :D :P sorry <3

Svar: my lovely gotta-be-exactly-what-I-say-nazi-to-boyfriend, I love you to <3
Elin - Tjej I Stillbild

2013-02-13 // 20:29:32

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback