The Princess Diaries

Så j*vla rolig film!! :) Hehhe.. Känns som om jag inte har mycket till liv när Wilma inte kunde träffa mig och jag har inget annat som film o göra.. Fast det är ju bara en undantagsdag. Hahha, men det känns lite random. 
 
Skriver nu på geografi projektet som en galning, precis som jag hoppas att Wilma också gör och inte läser detta!!! :D Imorgon borde jag börja skriva på historia projektet och hoppas verkligen att jag hittar tillräckligt med information!
 
På fredag kommer Wilma med mig till Houtskär! Wooop woop! Kommer bli super skoj! Ringde pappa idag och det var ett stort JA :) Super glad!
 
 



» Wilma

Ahahahahahaha xD
*busted*

Svar: Hahha, I KNEW IT! <3
Elin - Tjej I Stillbild

2013-02-06 // 17:19:17

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback