Tränings planer

Har lite tänkt på vad för sorts träning jag ska köra på.
Så mina planer är:
De första månaderna:

Måndagar:
Zumba, efter det
ska jag köra 
1min planka,
10-30 push-ups, 20-80 sit-ups,
lyft med våra 3kg tyngder.
 
Varannan fredag(p.g.a Houtskärhelger):
Gymnastik i skolan. KÄMPA!
Efteråt när jag kommer hem kör
jag lyft med tyngder, 1min planka,
träningar med gymnastikboll.
 
När snön faller:
 
Måndag: Fortsätta som vanligt.
 
Onsdag: Ut och jogga/springa för
att förbättra kondisen(kanske med Wilma)
 
Fredag: Fortsätta som vanligt.
 
Söndag: Ut och jogga/springa för
att förbättra kondisen. Ta tid!
Se förbättringar :)
 

Så till detta ska jag försöka hålla mig, WISH ME GOOD LUCK!! <3




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback