Vad jag vill göra

Det finns en massa saker jag skulle vila göra!! :) Lite blandat dock..
 
1. Resa!! <3
Saknar verkligen Alanya. Vill sååå tillbaka!! Två veckor efter att min favoritbloggare Miixx for kom jag dit. Men hon ska igen dit(typ i Juni??), e så jäävla avis!! <3 :( Älskade verkligen Alanya! Men vill också tillbaka till Spindlèrûv Mlyn i Tjeckien, o åka slalom!! <3 o sen skulle jag vela fara tillbaka till Paris mitt i sommaren <3
 
2. Piercings <3
jag har helt standard örhängen endast. I vänster öra vill jag ha två till, så att det blir tre på rad. På höger vill jag ha en till, så att det blir två på rad. Sen vill jag också ha navelpiercing <3 Skulle va så snyggt till sommaren! Kanske kan övertala mami?? ^^ Har nån av er tagit navelpiercing? Tar det väldigt ont ellr känns det knappt? E de länge "sjukt"?? 
 
3. Nya svarta converse xD
Hahha smått random. Mina svarta converse e snart två år. Dom e helt urblekta = bruna. Dom har hål i bottnen o e en o en halv storlek för småa! xD
 
Så, nu vet ni vad jag vill ha ;D Ha en bra kväll!!! 
 



Jag har navelpiercing..tog den för snart 1år sen och de tog INTE sjuk! :)
var typ sjukt i en vecka & sen ömt i nån månad. :)

Svar: Okei, tack! ;) Duuu, kändes de mindre elr mer som att ta i öronen. Elr samma?? :)
Elin - Tjej I Stillbild

2013-02-22 // 21:28:29
» Tette

Jag tycker själv de tar absolut mer sjukt att ta hål i öronen än att ta piercing i naveln! :) å ja kan säga att efter 7st hål i öronen & 1piercing i naveln sku ja hellre ha tagit 7st i naveln & 1 i örat :))
Messa mj på fb om du vill veta mer ;)

Svar: De där låter rätt så bra! :) Jag sku ha trott att det är tvärtom men tydligen inte ;) Tack för svar :D O joo, de gör jag!
Elin - Tjej I Stillbild

2013-02-24 // 01:26:16

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback