8€

På hussan lagade vi smoothie för att sedan skulle vi trodde vi att vi skulle ha teori men det visade sig att hon skulle berätta om ett "projekt". En form av kockduell.
Vi delade upp oss i par, sammanlagt blev vi sex par. Vi gick alla till butiken, i sina egna par, och skrev upp på en lista vad Tove ska köpa till oss. Det skulle vara ingredienser som räcker till en huvud- och efterrätt för 8€!
Så nästa onsdag lottar hon ut tre stycken par. De tre blir dom som ska laga mat av en av dom icke-utlottades mat. Dåligt förklarat :D Grupp 1, 2 och 3 blev utlottade. Då gör "grupp 1" "grupp 4"s mat, "grupp 2" "grupp 5"s mat o.s.v. Såklart är ju Wilma och jag i samma grupp!! <3 Men sedan(vi använder mitt exempel) så eftersom grupp 1 gör grupp 4:s mat så blir det sedan grupp 4 som äter och bedömer. Även Tove.

Eller så har jag förstått de hela! :)
 
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback