MÅSTE VERKLIGEN KOMMA IGÅNG MED TRÄNINGEN

Jag säger detta ofta, hahha, men nu ska det bli verklighet! :) Så nu tänker jag skriva upp "precis som Rolf gör i hissan":
 
  • Mål: Bli hälsosammare
  • Orsaker:
    Att nästan ha den perfekta magen till sommaren
    Se fin ut i klänning(skolavslutning, konfirmation)
    Komma mer i form helt allmänt.
  • Åtgärder:
    Äta hälsosammare, sluta med allt sött.
    Tänka lite på vad jag äter, att jag inte bara proppar i mig i mängder
    Motionera mera! Nu i vinter fokusera på styrka(t.ex efter zumban köra massvis med styrka) och sedan när snön börjar smäla så ska jag ut o motionera! SPRINGA SPRINGA! KÄMPA KÄMPA <3
 
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback