NY FRISYR

Den är ju inte så mycket annorlunda, jag är nog ännu rödbrun fast mycket ljusare.. Vet inte om jag är riktigt 100% nöjd men nu är det som det är. Kan ju försöka med min blonda och bruna färg från KColor försöka ändra lite på det men.
Och klippningen är annors bra men hon har lämnat för mycket som "det längsta håret" så man ser var det går av. Men går runt med håret i flätor imorgon så fixar jag det hemma sen! :)
 
Annors helt nöjd, jag kan ju inte göra något åt att de röda pigmentena jag färgade in i Alanya, Turkiet var så otroligt bra kavlité. Eget fel! :)
 



» .

Va söt du e! :)

Svar: Taack ^^
Elin - Tjej I Stillbild

2013-01-30 // 20:09:31

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback