Dag 1 - Jag älskar

1. Sommar
Värme, sol, sommarlov, musik, sommarplace. Allt med sommaren är ju ett himmelrike <3 Gaaaaah jag dööör!
 
 
2. Bär
Jag skulle kunna äta 1000000liter bär utan att blinka! ^^ Så sjukt gott och nyttigt(okej... onyttigt i överflöd men fuck that). Favoriterna är hallon och jordgubbar, men älskar ju såklart smultron, blåbär, röda vinbär osv... Dessutom är ärter en stor favvis(fast det inte är bär men ändå).
 
 
3. Sovmorgnar
Sovmorgnarna kan vara både korta och långa, så länge jag får ligga så lång tid som jag själv vill! Så får man tillräckligt med sömn. Efter en dålig dag kan jag ligga i sängen till 13, men om det varit en bra dag räcker det med 8. Men ändå, fyfan vad skönt! ^^
 
 
4. Musik
MUSIC IS MAH LIFE. Jag klarar mig inte en dag utan musik. Får jag inte höra på musik sjunger jag istället ^^ Låter vackert kan jag lova.. Men ska försöka få ner musik till AAHPÅNEN!
 
5. Tatueringar & Piercingar
Jag vill seriöst ha 5000 olika tatueringaroch piercingar! Har märkt att jag inte är ensam om det ;) Tatueringar vill jag ha på fingarna, foten, nacken, armen osv. Piercingar vill jag ha flera i öronen, navelpiercing och i läppen. Grymt snyggt! (Av allt detta vill jag mest ha en hakuna matata tatuering men vet inte EXAKT hurudan, men nån av dessa två(fast att det ska stå hakuna matata brevid Simba istället)
 
 



Va coolt med lejontatueringen, älskar lejon kungen :D.
blev ju jättesugen på att skaffa det nu ;).

Svar: I know riiight ;)
Elin - Tjej I Stillbild

2013-06-17 // 16:48:44

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback