Dag 4 - Barndomsminnen

1. Resan till Lanzarote
Lanzarote är en av Kanarieholmarna. Jag var dit och firade moffas 60-års fest. Jag var 6 år! Jag har några små minnen. T.ex. en gång när jag och Lillemor(min gudmor) gick runt på byn ensamma. Jag köpte en sjal och gjorde små flätor. Jag minns också den svarta sanden som brände som fan och när vi besökte vulkanen. Och dessutom när jag simmade med mommo, som hon inte gjort under mammas livstid.
 
 
2. Jag minns en gång, när vi var på båtresa. Vi tog iland på en holme, och jag vägrade ha flytvästen på på holmen(var typ 5år). Så mamma sa att jag ser till att inte fa till sjöss. Gissa hur det gick då ^^ Hahha. Pinsamt vart de då, nu skrattar jag ju bara! ^^
Samma dag tog även mamma bild på mig och Jakob när vi sitter nakna, och den bilden finns me på vykort och är skickade runt halva världen ^^
 
 
Jag erkänner, jag suger. Kommer inte på flera. Men ska ut o jobba nu så bai bai.
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback