Dag 5 - Saker jag alltid behöver

1. Tyngden i fickan
Jag behöver alltid min telefon i fickan. Det är inte själva telefonen jag behöver, utan känslan att den är där och inte borttappad. Även klockan är nödvändig. Jag är sjukt stressad om telefonen inte är i fickan. Det är panik. Fast jag vet att den är i väskan. GAAH, jobbigt!
 
 
2. Tuggummi
Jag är seriöst B-E-R-O-E-N-D-E av tuggummi. Därför suger det hårt att jag inte kan tugga tuggummi med nya tandställningen.
 
 
3. Bloggen
Det är nu kanske inte en sak men anyway. Jag ÄLSKAR att blogga. Jag säger inte att jag är bra på att blogga, men jag älskar det ändå. Jag blir alltid stressad om jag inte bloggat på 4h, och är galen på mig själv för att jag blev en lat telefonbloggare när jag fick ny telefon! Därför försöker jag ha med så mycket bilder som möjligt när jag bloggar via datorn.
 
 
 
Sorry, jag kommer seriöst inte på mera som tre.




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback