Dag 6 - Filmer & TV-serier

Jag tipsade ju redan på skriba-lägret, vart ju bara två veckor sedan. Men kör en omgång till ^^
 
1. Tidigare
De TV-serier som jag hade tidigare, nämligen The Walking Dead och The Vampire Diaries. Om ni vill läsa det inlägget, tryck HÄÄÄÄR!
 
 
2. Falling Skies
Falling Skies är den nya serien jag börjat titta på. Den är ungefär som The Walking Dead, fast att det är aliens istället, hahha. Det låter som om jag älskar övernaturligt, och jo det gör jag, men det är inte därför jag tittar på dem. Utan för att där är så mycket annat med. Kärlek, intriger, klurgihet.. Listan kan göras lång ;)
 
 
3. Pitch Perfect
Alltså, det finns inga ord hahha :D
 
 
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback