Konfirmationsfesten

Det var i söndags, ganska länge sen, ja veet, men eftersom jag inte har tid att blogga eller nått att blogga om så får det bara vara så ;)
 
Till oss kom mommo och moffa, farfar, pappa o Benny, Lillemor och Gunnar(mina gudföräldrar, och Gunnar är mommos bror), Petra, Micke, Jakob o Elvira(Jakob o Elvira är ju mina kusiner, Micke är mammas bror). Sedan var Marika, Kerstin och Eija bjudna(Marika är min kusin och Kerstin är hennes mamma, hon var gift med Yngve, min farbror, innan han dog) men Marika fick förhinder ---> Kerstin kom inte heller och Eija var på Ninjas kalas.
 
Eftersom dom inte kom så långt ifrån så hade vi ingen riktig mat, utan vi hade två smörgåstårtor, två chokladtårtor, två olika sorters kex och såklart beställde jag bulla av mommo! :) Vi tog mycket släktfoton, lägger kanske upp om jag orkar cencurera deras aniskten(men blir ganska trist så? vad tycker ni!?).
 
Jag hade det jätte skoj iaf, önskar man skulle konfirmera sig oftare hahha! ^^
 
Suddiga bilder, hade inte tid att fota.
 



Fina bloggen!!, Kolla gärna in min blogg tillbaka & kanske släng in en kommentar, de skulle göra min dag!

2013-06-22 // 13:20:17

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback