Long gone

Min aztec bandeau är borta :'( Det fanns ingenting kvar i stugan när vi for, och när jag kom hem var den inte i packningen. Den måste ha blivit nere vid strandbastun eller nått.
 
 



» Emma

Du kan ju försöka få tag på nån som e anställd,eller ägaren och fråga om dom hittat en aztec bandeau :)

Svar: Kanske, men det var ju inte dyraste ändå så.Jag tror dom verkligen förstår AZTEC BANDEAU hehhe ^^
Elin - Tjej I Stillbild

2013-06-09 // 17:03:16
» Moa

Kan d berätta lite om hur skrubbande var?? ;)


Svar: Jo, ska göra det om några dagar! Hade absolut ingen lust idag och imorgon är jag inte hemma
Elin - Tjej I Stillbild

2013-06-09 // 17:36:18
» Moa

Sorry menade skribban

2013-06-09 // 18:54:15

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback