5 års plan

Jag har inte egentligen någon plan om vad jag vill göra innom 5 år, men jag har mål jag vill uppnå! Men är det typ samma sak eller?? ^^
Inom fem år hoppas jag verkligen att jag:
  • flyttat ut! Vill ju inte precis bo kvar hemma när jag är 20 år heller.. Eller ja, inte av ålderns skull men av privatlivets skull och sådant. 
  • fått en utbildning. Hoppas att jag endera gått gymnasie eller sedan gått till någon yrkesskola :)
  • har en vidare utbildning eller ett jobb. Om jag gått i gymnasie hoppas jag att jag går vidare till någon form av yrkesskola eller sedan har fått ett bra jobb! :)
The Future Is In The Hands Of God. Or is it?
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback