Citrus

Stack ut direkt när jag kom hem. Sprang 30 minuter i sträck(med 2x 1min ståpaus) så är jävligt stolt! Blev ju såklart kortare sträcka som normalt. Kom hem, åt en banan och sedan duschen. Nu dricker jag citronvatten(tips från aaltocamilla.blogspot.com) och kollar på en jäkligt bra film, vet dock inte vad den heter tyvärr.
 
Så himla skönt att ha min egna dator igen ^^ SÅÅÅÅÅ mycket större och snabbare och bättre <3 Borde köra en diskrensning snart igen :) Puss hei! <3
 



» eviz

Hejsan cool blogg :D
Skit bra jobbat. ska dra igång med träningen igen imorgon! :D
Hoppas allt är bra med dig och att du haft en awesome dag!
Kolla gärna in min blogg, en lite annorlunda tjejblogg ifrån dem andra :)
KEEP IT AWESOME!

Svar: Aaw tack :')Jo, de ska jag göra ;)
Elin - Tjej I Stillbild

2013-03-24 // 21:22:23

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback