Ed Sheeran

Hahha, fastnade för honom idag pga. Camilla ^^
Skolan gick ju helt bra idag väll. Tömde telefonen på nästan all musik och tog ner lite från Ed Sheeran, Shinee, The Wanted, Big Bang o sånt! :) Till Spotify lade jag just också in mera av Ed Sheeran, The Wanted, Big Bang, Nicki Minaj(testar), Pitbull o så :)
 
Efter skolan for jag med Max till bibban, förlängde boken! Sedan till banken efter pengar så Wilma kan skaffa leggings åt mig när hon jobbar i Seppälä. Sedan till butiken, köpte lite smått o gott ^^ Sedan hem en stund, och sedan teater! :) Riktigt skoj det med.
 
Nu sitter jag här med Ak'Sent i lurarna o håller på o somna..
 
I waaaaant <3 Holy fuck jag har korta naglar!!




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback