Fotografen Max?

Max försöker fota med min kamera... Går så extremt bra xD Roligt att titta på iaf.
Skolan gick väll helt bra ;) Har nu inte riktigt nått att säga. Har varit efter ett paket från Zalando(mammas) osv.
 
Max bilder(den sista va ego pic men Max fotobomba) XD
 
På Finn 6 Fel - Facit glömde jag att ringa in min väska som hänger på stolen!
 
 
 
 



» 1to1

Han tar ju bättre billeder än dig

Svar: Är du helt dum "Soulsister"? Du har ju samma IP kod när du kommenterar :P
Elin - Tjej I Stillbild

2013-03-19 // 17:56:09
» 1to1

Tvungen att byta då min blogg också bytt

Svar: Varför är du tvungen att byta namn om du inte ens länkar till din blogg..?
Elin - Tjej I Stillbild

2013-03-19 // 20:46:44
» 1to1

Image

Svar: Hahhaha
Elin - Tjej I Stillbild

2013-03-19 // 21:50:43

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback