Funderar

Les Miserablés har bra skådisar och bra storyline men faktumet att det är en musikal som endast nästan består av sång gör den lite jobbig.
Måst packa väska tills imorgon, sticker till Houtskär. Men Ida o Emma o dom är på prao så jag träffar dem inte. Funderar lite på om jag ändå ska gå upp eller icke. Funderar också på outfit, har absolut ingen inspiration..
 
Har blivit rätt så slarvigt det här med bloggandet. Har inte haft tid alls typ denna vecka, skolan, vänner o allt sådant. Så ska försöka bättra mig ;)
 
Imorgon blir det svagång i skolans gymnastik .Har också lite historia, engelska osv. Efteråt då, som sagt till Houtskär ;)
Puss hej! <3
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback