Nagu Rock 2012

Ska välja outfit, äta frukost, göra läxor o sådant! :) Får ett ordentligt inlägg sedan!
 
I somras så var jag ju på Nagu Rock! Hade inte system kamera då ännu så ha respekt för de dåliga bilderna! :)
 
 



Varför skriver du om nån system kamera? Man ser ju ingen skillnad på vilderna

Svar: Vad pratar du om? O.o När jag tog bilderna i inlägget hade jag kompakt kamera. Några månader senare köpte jag en system kamera!
Elin - Tjej I Stillbild

2013-03-17 // 09:15:27

Det syns ju ingen skillnad på bilderna

Svar: På vilka bilder syns de ingen skillnad?? O.o
Elin - Tjej I Stillbild

2013-03-17 // 10:24:56

Dom som är tagna med nått system

Svar: Ingen bild i detta inlägg är tagen med en system kamera! ALLA BILDER I DETTA INLÄGG ÄR MED EN KOMPAKT KAMERA! O.o
Elin - Tjej I Stillbild

2013-03-17 // 10:49:17

Det var inte tal om dethär inlägger

Svar: Dessa bilder har sämre kvalité som de andra, det är suddigare bilder. Men det kanske inte syns så värst bra när dom e mindre :*
Elin - Tjej I Stillbild

2013-03-17 // 11:08:17

Jag menade inte dethär inlägget

Svar: Vad menade du då?Det jag skrev var att bilderna i DETTA inlägg har lite sämre kvalité(för dom är med kompakt) som alla andra bilder på bloggen(för dom är med system)
Elin - Tjej I Stillbild

2013-03-17 // 15:49:52

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback