Nati nati

Nu är klockan typ halv ett, o jag tänker fara o sova! Har hjälpt Linnéa, besök hennes blogg HÄR, med att få in en header o en favicon :) Dock har jag inget med resten av designen, fixade bara som sagt att hon fick in header( favicon va en bonus ^^).
 
Imorgon, om jag vaknar innan halv 11 typ, så blir det kanske att fara o skida, beror på vädret. Har ingen lust egentligen.. "You can feel sore tomorrow, or you can feel sorry tomorrow. You choose."
 
Föresten, ni minns kanske att jag såg på en skräckis igår? Mina drömmar fick inspiraiton..! Det var nån som for genom en skördetröska(blod hit o dit) o de va nån som försökt mörda mig o jag var på Heidis nån ö o sen var det något annat också! Sedan var de nått lite "annorlunda", men det vill jag inte berätta..
 
Bild från tidigare idag, men ändå.
 



» Heidi

Va heter filmen du såå påå??:D

Svar: Nå enligt nerladdnings sidan heter den Down The Road :) Men på bilden på sidan (fördralet) står det att den heter Nobody Gets Out Alive.
Elin - Tjej I Stillbild

2013-03-02 // 08:36:18

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback