Oopsie

Blev lite dåligt uppdaterat idag, sorry för det! Idag vart jag för första gången i år på isen med bil. Vart nervös(jag har varit genom isen för två år sedan, för er som inte visste)... Men gick ju bra :) Kunde tom. se på isen, hehhe :D Sedan kom jag hem, pappa fick sin födelsedags present och så åt vi mat o allt sådant. Eija testade mitt löshär också hahha! Gissa vad jag lärde mig på engelskan ;) Om man äter iskallt(tex. glass) så använder man så mycket energi att man bränner mer kalorier som vad man får i sig. Så man "blir smalare" av glass. Men ni fattar väll hur jag menar? De e ju liksom inte hälsosamt att bara leva på glass xD Men alltså, om man äter en glass borde det inte börja synas. Hehhe. Dagens outfit var mjukisbyxor, en T-skjorta och munktröja. Efter gymnastiken bytte jag om till min randiga topp från H&M. Kommer upp bilder senare, den hör datron vägrar!




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback