Random frågor

HAR DU ?
Folköl i kylen : Inte jag, men mina föräldrar :P
Något husdjur : Jo, två katter :)
Någon favoriträtt : Salladsskål, nudlar med mammas kycklingsås, tacos o tortillas
Puder på dig :  Inte idag, men ibland på vardagarna :]
Några framtidsplaner : Ingen aning faktiskt! Fast jag ska ha en walk-in-closet ^.^
Någon sjukdom : Inte för tillfället
Gymkort : Sen när jag fyller 15 så jo!
En homosexuell kompis : Känner ett par stycken :) 
Duschat idag : Nope, ska göra de ikväll!
Någon kompis som snarkar : Ööömm. Jag brukar nog sova så va vet jag :P
Någon vän som spelar i ett band : Nä??
Några mvg:n : Sorry, vi har 4-10 hos oss ^^
Någon som förstår dig : Wilma xD
Något beroende : Bloggen <3
Fikat idag : Jopp!
Nagellack : Ett beige bortskrapat, borde putsa bor de snart!
Någon vän som bor i ett annat land : JO!
 
VEM ? ..
Avskyr du : De du ;)
Delar du mest minnen med : Min brorsa, Emma o Ida, o sen Wilma också :)
Längtar du mest efter : SOMMAREN!!!
Stör du dig på : Irriterande saker XD SUPRISE....
Gosar du med : Vänner, katterna
Lagar mat : Iblaaaaaand...
Diskar : Diskmaskinen gör de ^__^
 
VILKEN ? ..
Tidning läser du : Elle, Frida osv
Buss åker du oftast : Skärgårdsvägen till Houtskär o tibax
Dag fyller du år : Julafton <3
Årstid föredrar du : SOMMMMMMMMAR
Stad är du uppväxt i : "stad".. XD Houtskär
 
VAD ? ..
Gör du nu : Skriver det här!
Gör dig till en bra människa : Idk??
Gör dig till en dålig människa : Envishet??
Vill du arbeta med : Ingen aning gumman 
Är roligast just nu : "Heeej heeej" (en sak från teatern)
Har du på dig nu : svarta Nagu-byxor, vit-orange randig skjorta, svea-mössa
Har du för smink idag : Inget :)
Äger du för skor : MASSVIS. Converse, Kolmego, Even&Odd, osv...
Har du för storlek i skor : egentligen 39½. men 39-40 då.
Läser du för bok : Mannen utan öde (HOLY FUCK, MÅST LÄSA)
Ska du göra nu : Inget
 
 
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback