Re-design of shorts

Vill skaffa textil färg(små burkar) i rött o blått, "marina" stil på färgen! Då sku jag kunna göra ett par av mina gamla jeans shorts till USA shorts! Har sett på en video igår hur man gör det hur lätt som helst!
 
Blir också att ta med mina svarta shorts till handarbete idag o fråga Jessica om jag får sy in dom, dom e för breda för mina lår! Sedan kan jag lägga dit lite nitar så har jag ett helt nytt par shorts till sommaren! :)
 
Update: kan ju också fråga Jessica om jag istället för att laga ett par shorts skulle kunna få fräscha upp två par andra?? :)
 
Skulle göra vad som helst för att få dom här USA shortsen!! <3 Dom är från BikBok och vad jag har förstått säljs dom inte mera....
 
Nått i den här stilen:
 
 



Åh vad snygga! :)

Svar: I knooow!:) Jag BEHÖVER dom xD
Elin - Tjej I Stillbild

2013-03-04 // 17:56:23

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback