"Rena" converse :P

Filmen slut sen en halvtimma tibax!
Har tvättat("borstat") det där vita plastet på Conversena :) Faktiskt STOR skillnad!! Synd att tyget blivit ganska blekt(speciellt på "tungan", heter väll såå??) så har det högst upp blivit brunt av solen ^^ OOOPSIE... Blir väll o önska nya svarta converse till nästa jul(egentligen födis, men för er som inte vet så. Jag är ju född på JULAFTON ^^)!
 
Jag vet inte hur det är i er familj/släkt men i vår släkt så är det så att endera från födseln elr från konfirmationen(vanligare med konf.) så ska man börja "samla" en servis tills man flyttar ut. Fast det är då så att det är nån person som kommer ge den, lixom köpta till jul o födelsedagen några stycken, t.ex. tallrikar, så att man till sist har en hel servis. Låter lite konsitgt när man skriver det såhär, men det är ju egentligen ganska bra för då har man ju servis när man flyttar hemifrån! Ska börja titta på en sån nu, antagligen på netAnttila. Blir antagligen Arabia, men det beror helt på vad det finns :)
Nu blir det väll lite facebook, bloggar o servis-letande, o sedan ska jag gå o dejta sängen<3 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback