Sötsuget :P

Jag vet inte hur, men jag märkte att jag minskat på mitt sötsug :D
Tror att det är för att varje gång jag vill ha godis o tänker ta, tänker jag något i stil med "vill du ha en godis nu eller en platt mage i sommar". Funkar faktiskt fast jag inte tror på att jag kommer få platt mage. Men den blir ju inte precis större av att undvika godis. ;) Dessutom underlättar det när jag bett mamma konfiskera mitt elektron kort, får det endast när jag ska in till stan eller nått.
 
*Dreaming*
 



Kolhydrater ÄR socker. Det borde du kanske också kollat upp!! ...

Svar: Chill Camilla, jag e int lika smart som du..! :P
Elin - Tjej I Stillbild

2013-03-01 // 16:58:18

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback