Sry igen!

Sorry, uppdaterat sämre än vanligt idag! Blir långt dehär..
I skolan gick det rikigt bra. Första tre timmarna var det mopokurs! Ska inte ta kortet, men allmänbildning e de ju :) Sedan en timme engelska, och sedan mat. DÅ fick jag veta att vi har engelska prov på fredag! För att jag vart borta på den lektionen dom berätta o ingen sade de till mig -_- FUCK SCHOOL!
Sedan två timmar handarbete. Har sytt kragen till min skjorta, nästa vecka ska jag ge mig på knapphålen. Blir färdig tidigast två veckor efter praon(efter 4 lektioner), men kan säkert ta länge. Sedan ska jag renovera upp två par shorts!
  • Ett par svarta shorts ska sys in och sedan lägggas nitar på :)
  • Ett vanligt par("jeans blå") shorts ska först på en sida "slitas" med sandpapper. Sedan måla röda ränder. Sedan ska jag måla blått på andra sidan o "slita" med sandpapper. Sedan måla vita stjärnor! :) Blir USA shorts <3
Efter det måste vi, enligt läroplan, jobba med lappteknik. Så blir att göra ett dynvar till en av mina prydnadsdynor!
 
Efter skolan for jag hem en stund och sedan ut med Heidi! :) Vi gick runt och pratade, var rätt så länge sen. "Up to date"- time :P Så rasa hon i snön o så höll vi båda på att rasa flera gånger. Vi vart ute på isen lite o sånt. Hjälpte oxå Mika i Sale. Lade upp lite nya prislappar :) Träning för mig! Hehhe.
 
Efter det blev det 1h Zumba! Körde fullt på. Sedan när jag kom hem körde jag slut på mina muskler!!
 
  • Ca 500 curls 
  • 2 x 1min planka 
  • ca 40 situps med vikt  
 
Sedan körde jag också mycket blandade träningar som armhävningar och olika träningar jag inte vet vad heter xD Det mesta med vikter.
 
Bild från Framnäs, bryggan har typ "försvunnit" under snön.




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback