Gissa kändisen - Facit

Ni minns ju säkert "tävlingen" från igår? ;D Dom flesta trodde säkert att detta var Angelina Jolie och Johnny Depp??
 
Men där trodde ni fel ;) Det är Tiffany Claus och Danny Lopez. Tiffany är bara lik Angelina(tror jag), men Danny är en "copycat". Danny har tatuerat in Johnnys tatuering/tatueringar(ni som sett Pirates of the Caribbean vet att Jack Sparrow har en tatuering på höger arm/armled, som föreställer typ en horisont med en fågel. Den är ÄKTA. Dock vet jag inte om den i filmen är äkta för jag har för mig att hans e spegelvänd, men e bara 50% säker). Han rakar sig också likadant, klipper håret likadant och använder likadana glasögon.
 
 
Dessa bilder är inte sååå lika varandra, men hittade inte bättre bilder.




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback